מה השאלה?

|

חופשת לידה

שרון 14/07/09
חתמתי אבטלה במשך 100 ימים , לאחר תקופת האבטלה עבדתי כחודש

וחודש לאחר מכן לא עבדתי , לאחר החודש שלא עבדתי עבדתי במשך שישה חודשים

ברצף. כעת אני צריכה ללדת , האם אני זכאית לקבל חופשת לידה מלאה או חלקית ?

הבנתי שמי שזכאי הם אלו ששולמו עבורם דמי ביטוח לאומי במשך 10 חודשים ועבד כ 200 ימים

האם תקופת האבטלה נחשבת לתקופת עבודה ?

מה השאלה?

עו"ד רענן קריב מנהל 14/07/09
אם את שואלת על זכאות לחופשת לידה מהמעסיק - את זכאית ל-14 חודש על פי החוק. אם את שואלת על ביטוח לאומי - פני לפורום ביטוח לאומי.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן