האם מגיעים לך יותר מיום חופש אחד לאחר 4 חודשים של עבודה?

|

ימי חופש

אלי 08/07/09
שלום
עבדתי במקום עבודה במשך 4 חודשים בדיוק
לפי החישוב צברתי 4 ימי חופש בערך
לאחר שהתפטרתי שולמו לי רק על יום חופש אחד
האם זה חוקי ואני צריך לדרוש את יתר הימים ?
תודה

חופשה

עו"ד רענן קריב מנהל 08/07/09
אם עבדת שבוע עבודה של 5 ימים, ב-4 חודשים צברת 3.33 ימי חופשה, ואותם יש לפדות אם לא ניצלת חופש בתקופת העבודה.
אם עבדת 6 ימים אתה צודק.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן