ראי תשובתי מעמוד זה, תחת הכותרת "שינוי בסיס השכר"

|

תיקון חוק השכר

רמה 08/07/09
בתלוש האחרון החברה פיצלה את שכרי לשכר בסיס+שעות גלובליות וזאת כדי שלא תהיה לי הילה לתבוע אותם על שעות נוספות.
אבל שכר שעה ויומי נפגע כי הבסיס נמוך, האם תהיה פגיעה עתידית בתגבולים לביטוח מנהלים ? אם חלילה קורה לי משהוא האם ביטוח לאומי ישלם שכרי על פי בסיס +גלובלי ?

ראי תשובתי מעמוד זה, תחת הכותרת "שינוי בסיס השכר"

עו"ד רענן קריב מנהל 08/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן