האם המעסיק חייב להפריש לביטוח מנהלים לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית?

|

תשלום בטוח מנהלים.

רוןרון 07/07/09
התחלתי לעבוד אצל מעסיק חדש ב-7.4.09 בחוזה העבודה שלי מצוין
שהפרשה לב.מנהלים תהיה לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית וזאת על פי החוק. המעסיק לא הסכים להפריש לקופה במשכורת 6/09 בטענה שתום 3 חודשים הוא ב7.7.09 ורק החל ממשכורת 7/09 הוא יפריש רטאוקטיבית לקופה. בפועל זה בתום 3 חודשים ו-3 שבועות. האם זה תקין?
תודה

צודק

עו"ד רענן קריב מנהל 08/07/09
החובה שלו לפי החוזה היא אחרי 3 חודשים: אפריל, מאי יוני. ביולי הוא חיייב.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן