נא לפנות לפורום ביטוח לאומי

|

דמי אבטלה

ליאת 29/06/09
שלום,

רציתי לדעת בבקשה, אם אני מתפטרת לאחר כשנתיים מעבודתי, האם אני זכאית לדמי אבטלה, וכיצד מחשבים את גובה דמי האבטלה?

תודה רבה,
ליאת.

נא לפנות לפורום ביטוח לאומי

עו"ד בן נתן שי 29/06/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן