כן. הכול.

|

תשלומים בגמר עבודה

אורית 24/06/09
אבי, עבד כשלוש שנים, לאחר יציאתו לגימלאות, קיבל גימלה מביטוח לאומי ומשכורת מותרת בהתאם לזה. כיום, הודיעו לו על פיטורין. מה זכויותיו ? פיצויים, הודעה מראש, פדיון חופש, הבראה ?

כן. הכול.

עו"ד רענן קריב מנהל 24/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן