המשך שאלה בבקשה

|

אי הגעה בתקופה הודעה מוקדמת

נופר 15/06/09
שלום רב
ברצוני בבקשה לשאול, פוטרתי מעבודתי לאחר 3 שנים. המעסיק נתן לי 30 יום הודעה מוקדמת. אם החסרתי ימים בעבודה במהלך החודש הזה לחיפוש עבודה וכ'ו המעסיק צריך לשלם על כך??

המשך שאלה בבקשה

נופר 15/06/09
האם חישוב הפיצויים מחושב לפי החודש האחרון שזהו למעשה חודש של ההודעה המוקדמת? ואם כן הרי החסרתי המון לצורכי חיפוש עבודה. מה לעשות?

כן.

עו"ד בן נתן שי 15/06/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן