רק אם המעסיק מסכים.

|

אני מסיים מרצוני לעבוד במקום עבודה לאחר שנתיים

רוני 09/06/09
האם יש באפשרותי לקבל פיצויים, לפני חודשיים הורידו לי את קרן ההשתלמות וחתמתי שאני מסכים לכך

תודה

רק אם המעסיק מסכים.

עו"ד רענן קריב מנהל 09/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן