פיצויים- דיני עבודה

|

תשלום פיצויים ודמי הבראה

רון שובל 06/06/09
פוטרתי מעבודתי ב 18 למאי השנה וקיבלתי הודעה מוקדמת חודש מראש עד 18 ביוני 2009. נכנסתי לעבודה ב-24 ביוני 2008 . ההודעה המוקדמת שקיבלתי הייתה עבור חודש. הסיבה הייתה צמצומים.
האם המעסיק צריך לשלם פיצויי פיטורים ו דמי הבראה סה"כ עבדתי עם ההודעה המוקדמת 11 חודשים ו-22 יום

פיצויים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 07/06/09
דמי הבראה לא פיצויים כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן