פיצויים- דיני עבודה

|

מכתב שחרור כספי הפיצויים

לין 04/06/09
מתי עליי לקבל את המכתב לשחרור כספי הפיצויים ואת הציק של השלמת הכסף שחסר לי בקופות הפיצויים אם ב 15 ליוני יחסי סיום עובד מעביד
וב 9 ליולי משכורת אחרונה .
בעבודה אומרים לי שב 15 ליוני יקראו לי ויאמרו לי מה אני אקבל ב משכורת של יולי ובמשכורת של יולי אני אקבל הכול האם זה חוקי?

פיצויים- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 04/06/09
זה בסדר.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן