פני לפורום ביטוח לאומי

|

זכאות לדמי אבטלה

ב.י 04/06/09
עבדתי בבנק על חוזה ל-3 שנים ב-28/10/08 ילדתי,וב-01/02/09 נגמר לי החוזה.המשכתי לחל"ת עד 01/06/09 והודעתי למעסיק שאין ברצוני לחזור ל-60 יום שאני אמורה לעבוד מכיוון שאני לא רוצה להתאמץ ולמצוא מטפלת לחודשיים כי במילא מפטרים אותי השאלה היא:האם אני זכאית לדמי אבטלה?

פני לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 04/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן