האם ניתן לתבוע הלנת שכר על תשלום מאוחר לאחר 11 חודשים בעבודה?

|

הלנת שכר

קובי 02/06/09
הי, אני עובד בחברה 11 חודש ואני נחשב לעובד שעתי ולכן עפ"י המעסיק שלי תלוש המשכורת שלי הוא מ- 20 עד ה20 ולא מ-1 עד 31 כפי שמקובל.
השאלה האם אני יכול לתעון להלנת שכר בגין אותם 10 ימים שאני מקבל תשלום עבורם באיחור של חודש? והאם זה רלוונטי אחרי 11 חודשים?

לדוגמא: המשכורת שנכנסת לבנק ב01 ביוני הוא בגין עבודתי בין 21/04 עד ה20/05

תודה קובי

זו הלנת שכר!

עו"ד רענן קריב מנהל 02/06/09
את השכר יש לשלם ב-1 לחודש העוקב לחודש בו נעשה העבודה. תשלחום עד ה-9 לחודש לא תיחשב הלנת שכר. תשלום מה-10 לחודש ואילך נחשב הלנת שכר החל מה-1 לחודש.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן