איך ניתן לצבור ימי חופשה מעבר לשלוש שנים לפי החוק?

|

פידיון ימי חופש

שני 28/05/09
לעו"ד בן נתן שי ,תודה רבה על התשובה המהירה.
אני קצת מבולבלת אם ניתן לצבור ימי חופשה עד 3 שנים,אז זה בעצם מנוגד לחוק חופשה שנתית-" אין החופשה ניתנת לצבירה; ואולם רשאי העובד בהסכמת המעביד, לקחת רק שבעה ימי-חופשה לפחות ולצרף את היתרה לחופשה שתינתן בשתי שנות-העבודה הבאות".
חשוב לי להדגיש כי צברתי את ימי החופש לא רק מהשנה הזו אלא משנה קודמת כי לא ניצלתי אותם האם מעביד יכול לבוא אליי בטענות?

פדיון ימי חופש- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 29/05/09
ם הצבירה היא בהסכמת המעביד ו/או המעביד לא אמר לך כי עלייך לצאת לחופשה ו/או לא אפשר צאתך לחופשה אז לא. להבא לפני כל סוף שנה בדקי היטב מה מס' הימים שנותרו לך ודרשי לנצלם ו/או קבלי אישור בכתב על צבירתם.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן