כן. חייב.

|

עמלות וחופשה שנתית

כרמית 26/05/09
אני נמצאת בחודשתשיעי להריוני ונתבקשתי לצאת לחופשה שנתית לפני הלידה ולנצל את ימי החופשה שצברתי. שכרי מורכב משכר בסיס + עמלה אשר תלויה בגודל המחזור החודשי של החנות אותהאני מנהלת . דהיינו העמלה אמנם משתנה מחודש לחודש אך מהווה מרכיב קבוע בשכרי. יש לציין כי אני עובדת במקום העבודה כ - 6.5 שנים וללא חוזה עבודה מסודר הכל נקבע בע"פ.
שאלתי - האם על המעביד לכלול בשכר חודש מאי (שבו אני בחופשה שנתית כביכול) גם את העמלה המהווה חלק בלתי נפרד משכרי ?

כן. חייב.

עו"ד רענן קריב מנהל 31/05/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן