| אני עובדת חדשה בחברה פרטית קטנה.
לאחרונה חליתי ונאלצתי להעדר בהעבודה למשך 20 יום.
בחוזה העבודה שלי יש סעיף :
"מוסכם ומקובל כי השכר כולל כבר בתוכו את כל התשלום המגיע ו/או שיגיע לעובד בגין הוצאותיו וזכויותיו השונות הקשורות לעבודתו בחברה באופן כללי, לרבות: הוצאות נסיעה, הוצאות ביגוד, ביטול זמן, הוצאות טלפון, הבראה, אחזקת רכב, ימי/דמי חופשות ופדיון ימי/דמי חופשות, דמי/ימי מחלה ופדיון דמי/ימי מחלה, צבירת זכויות בגין פנסיה, שבתון, קרן-השתלמות, פיצויי פיטורין וכיו"ב... "
הוברר לי שאני לא זכאית לתשלום על ימי המחלה.
שאלתי א. זה חוקי (אני חתומה אישית על החוזה)
ב. זה מקום עבודה חדש, לא היתי רוצה ללכת לתביעות. יש אפשרות להגיש את ימי המחלה ישירות לביטוח לאומי?
|