| חברת פלאפו לא הסכימה לבטל את ההתחייבות למודם סלולרי שביצעתי בתוך 24 שעות. עברתי לחברת פלאפון ורכשתי פלאפון + מודם סלולרי וחבילת גלישה לאינטרנט בהתייחבות של 69 ש"ח בחודש. הרכישה התבצעה בשעות הצהריים המאוחרות ב- 14/3/10, כאשר לאחר שהסוכן הסביר לי את פרטי העסקה בעמדה בחוץ באוניברסיטה (מחוץ לחנות) נכנסו לחנות הממוקמת באוניברסיטה כ- 100 מטר מהעמדה הזמנית בחוץ.
למחרת בבוקר של ה- 15/3/10 התקשרתי לסוכן של פלאפון שעימו ביצעתי את העסקה וביקשתי להחזיר את המודם ולבטל את ההתחייבות של האינטרנט הסלולרי. הסוכן אמר לי שהוא שולח בקשה בשמי ושאתקשר אליו ביום חמישי באותו השבוע. כאשר התקשרתי ביום חמישי באותו השבוע, הסוכן אמר לי שטרם קיבל אישור ביטול על העסקה ושאתקשר ביום שני הבא. מאחר וראיתי שהסוכן מושך את הזמן, הלכתי למוקד השירות של חברת פלאפון בבניין קונקרד, ברחוב בן גוריון בבני ברק, וביזבזתי מזמני על מנת להחזיר את המודם באריזתו השלימה. התשובה שקיבלתי מנציג שירות הלקוחות הייתה שאין באפשרותי להחזיר את המודם, ושמכיוון שביצעתי את העסקה עם הסוכן, עליי לבצע את הביטול מול הסוכן. שוב הטרדתי את עצמי ונסעתי לאוניברסיטה ביום שני, כפי שהבטיח לי הסוכן, וניסיתי לתת לו את המודם באריזתו ולבטל את העסקה. הסוכן לא הסכים לקבל את המוצר ואמר שעליי לחכות עוד כמה ימים על מנת לקבל את בקשת הביטול. כעבור כמה ימים התקשרתי שוב לסוכן שענה לי בתקיפות: "אני לא מבין. לא ברור שבן אדם לא יכול לענות לפלאפון". אני רוצה לציין שלא השתמשתי במוצר יש לי אינטרנט ביתי ואין לי צורך בו.
כמו כן, כפי שהובהר לי מהסוכן, העלות כולל המודם היא 69 ש"ח לחודש, ולאחר בירור נוסף הובהר לי שהסכום הוא 89 ש"ח לחודש כולל עלות על המודם- 20 ש"ח לחודש. אומנם ביטלו לי את העלות על המודם,, אך עדיין ביקשתי כי יבטלו את העסקה., ולאחר שמספר פעמים חזרו אליי בנדון והדגישו לי שאין באפשרותי לבטל מאחר ועברו 14 ימי העסקה, אמרתי שאין זו אשמתי מאחר ומספר פעמיים ניסיתי להחזיר את המוצר ולא הייתם מוכנים לקבלו. למרות שניסיתי לפתור את העניין עם פלאפון בדרך יפה, עדיין ממשיכים לחייב אותי ולא מוכנים לקבל חזרה את המודם, למרות שאני חושבת שלפי החוק היה עליהם לקבל. אני מבקשת ייעוץ בנושא הביטול של עסקת האינטרנט.
מודה לכם על הטיפול בעניין,
בברכה,
שולמית.
|