| אלעד שלום,
אין לבעל עסק לדרוש שינוי עסקה לאחר שנחתמה, אלא אם כן מדובר בטעות אנוש משמעותית שבגינה לא ניתן לקיים את ההסכם.
זה לא המקרה.
בקש שאת דרישתם יעבירו אליך בכתב ותענה בכתב.
כתוב להם שאין בכוונתך לבצע כל שינוי בהסכם, שכן אין בידך לעמוד בתשלום של עוד יום, הפסד יום עבודה ופגיעה בתכנון.
באם ימשיכו בשלהם, ענה להם שוב שאם יתמידו בגישתם, לא תיהיה לך בררה אלא לתבוע אותם.
כתב את הנהלת המלון / הרשת.
שלח הכל ברשום.
לא לנהל שום דין ודברים טלפונית.
|