| שלום,
בקצרה: מה עושים עם קונים פלאפון שלא עובד טוב ומגלים רק אחרי שבועיים ומעלה? שלחו אותו פעמיים למעבדה וזה לא עזר והאחריות תפוג עוד חצי שנה. האם אני רשאי לתבוע פלאפון חדש מהחנות? כמה פעמים הם יכולים לשלוח למעבדה עד שיהיו חייבים להחליף לי אותו?
במפורט: לפני כחצי שנה קניתי פלאפון Nokia מתנה לחברה שלי. כבר בחודש הראשון היו תקלות (מאבד את זיהוי ה Sim card, מפסיק להגיב על כפתורים וכו') שלחנו לתיקון מתוקף האחריות (שנה) אבל אחרי שקיבלנו אותו, התקלות המשיכו, שלחנו בפעם השניה, אבל זה גם לא עזר. בפעם השלישית דיברנו עם החנות והם אמרו שזו לא אשמתם אלא של המעבדה ושהדבר היחיד שאפשר לעשות זה לשלוח אליהם שוב. היא סירבה לתת לי את הפרטים של המעבדה. עדיין לא קיבלנו חזרה את הפלאפון, אבל אם הוא שוב לא יעבוד, אני לא יודע מה אפשר לעשות.
שילמתי על מוצר כסף וקיבלתי מוצר פגום, זה מתסכל, במיוחד כשזו הייתה אמורה להיות מתנה.
תודה מראש על העזרה.
|