אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מכשיר פגום ושירות לקוחות בעייתי

  • זקוקה לעזרה דחופה מול חברת אורנג'
    הלה | 25/03/2010 11:11

    אני סטודנטית העושה את התנסות המעשית שלי במקום בעל אופי חירומי, ולפיכך חייבת להיות זמינה טלפונית בכל עת. בסוף חודש ינואר (29.1.09, לפני כחודשיים) הצטרפתי לחברת אורנג'. ביקשתי מכשיר אמין ובעקבות המלצת נציגת החברה רכשתי מכשיר N85. להלן תיפרש האודיסאה (המקוצרת) שעברתי עד כה עם הדגם הבעייתי ונציגי השירות התוקפניים. אודה מאד על עצה בנוגע למה ביכולתי לעשות מול חברת הענק המתישה אותי בבזבוז משאבי המועטים.   (א)   קלקולים ראשונים מהימים הראשונים לשימוש הופיעו (1) בעיות ברמקול של המכשיר ו (2) ניתוקים באמצע שיחות. בהמשך החלה (3) פריקה מהירה באופן חריג של סוללת המכשיר. תיקון ראשון בעצת שירות הלקוחות הפקדתי את המכשיר לתיקון. מכיוון שאיני גרה בעיר נאלצתי לנסוע למרכז השירות ולהמתין כשעה בתור. הנסיעה וההמתנה חזרו כשבאתי לאסוף את המכשיר. (ב)    קלקולים שניים המכשיר חזר אלי לא תקין. (1) הבעיות עם הרמקול לא נפתרו. יתרה על כן, בצהרי היום בו עמדתי לפקוד שוב את שירות התיקונים של החברה, המכשיר (2) כבה לחלוטין ולא ניתן היה להדליקו. תיקון שני נאלצתי לנסוע שוב למרכז השירות בחדרה ושוב להמתין כשעה בתור. ביקשתי להחליף את המכשיר המקולקל. נציגת השירות היתה מאד לא נעימה ובלתי אדיבה. המנהל, הבלתי נעים, סירב. משהתעקשתי על החלפה נאמר לי כי המכשיר לא יוחלף, כי אם רק "המוח שלו". (ג)     קלקול שלישי המכשיר הוחזר אלי ע"י שליח. לטענתו, המכשיר הוחלף. מאוחר יותר, בשירות בת"א פיקפקו באמירה זו. שעתיים (!) אחרי שהתקבל המכשיר החדש/מחודש (?) הוא התקלקל. הוא לא הגיב ללחיצה על המקשים. לא ניתן היה לבצע פעולות או לקבל שיחות. בשיחה טלפונית עם נציגת שירות ועם מנהל מאד לא נעים ולא אדיב, הונחתי לבצע פעולות שונות. לבסוף, נאמר לי כי הבעיה לא בכרטיס הסים, כי אם במכשיר עצמו. הסברתי למנהל שגדשה הסאה. לא אסכים לקבל בחזרה את המכשיר הבעייתי. כן ציינתי שטרם קיבלתי התנצלות על עוגמת הנפש המתמשכת והמצטברת, על בזבוז זמני היקר ועל השירות התוקפני.  הבהרתי לו שאני מעוניינת להתנתק מחברת אורנג' ולקבל את כספי בחזרה ושלא אסכים לקחת את המכשיר המתוקן או מכשיר מדגם זהה. תגובתו היתה מזלזלת. תיקון שלישי היות ולמחרת היתה לי ישיבה דחופה שדרשה זמינותי, נאלצתי לנסוע ב 21:00 לעיר הסמוכה, להמתין בתור ולקבל מכשיר חלופי. למרבה התדהמה, לא יכולתי להפקיד את המכשיר המקולקל, משום שהתיעוד שלו במחשבי החברה טרם התעדכן. למיותר לציין כי גם נציג השירות בקניון בנתניה היה בלתי אדיב. נאלצתי לנסוע פעם נוספת למרכז שירות על מנת להפקיד את המכשיר לתיקון בידי עמיחי, נציג השירות בסניף שאול המלך בתל אביב, שיצוין לשבח על אדיבותו הנדירה. למחרת ההפקדה שוחחתי עם טליה, נציגת שירות טלפוני נעימה. הובטח לי כי יצרו עמי קשר בצהרי היום. בשעה 22:00! בלילה התקשר אלי מקס(?), שחוסר אדיבותו כמעט עלה על זה של קודמיו. הוא הסביר לי בגסות שאדרש לשלם דמי השתתפות על החלפת המכשיר המקולקל לדגם זהה. כמובן שסירבתי לדרישה המופרכת. כמו כן הוא סירב לענות לשאלתי האם הוא מנהל או רק נציג שירות.   בקשת עזרה אני מרגישה שאין בכוחותי להתמודד עוד עם החברה הדורסנית. אודה מאד על כל עצה בדבר דרכי הפעולה הפתוחות בפניי.   בתודה ובברכה, הלה צ.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מכשיר פגום ושירות לקוחות בעייתי
      עו"ד אפי אהרונוב | 25/03/2010 20:27

      ערב טוב הלה, ראשית עליך להגדיר לעצמך את מטרתך: האם את מעוניינת להתנתק מהחברה או להישאר לקוחה ולקבל מכשיר אחר ו/או פיצוי. לאור זאת ובלשב ראשון מומלץ להעלות את טענותיך בצורה מסודרת ובכתב ולפנות למחלקת פניות הציבור. לכתוב מה את דורשת מהחברה ולהזהירה מפני הגשת תביעה באם דרישותיך לא יענו.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה רבה
        הלה | 25/03/2010 21:58

        אשמח לדעת מהן האופציות הפתוחות בפני מבחינת החוק. האם ביכולתי להתנתק מהחברה?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • התנתקות מהחברה
          עו"ד אפי אהרונוב | 28/03/2010 09:08

          בוקר טוב הילה, בשלב ראשון יש לתת לחברה הזדמנות לפתור את הבעיה. כיון שעד עתה ההתנהלות שלך מול החברה הייתה בע"פ, ולא בכתב, אין לך למעשה ראיות כלשהן לגבי השתלשלות העניינים וכ"כ לא ניתן לדעת את טענות החברה. לאחר שתפני אל החברה בכתב ותתקבל תגובתה של החברה, לגופו של עניין, יהיה מקום לבחון את המשך ההתנהלות. בכל מקרה, ניתן להתנתק מהחברה תמורת דמי ביטול המוסדרים בחוזה, אך אם כוונתך, בסופו של דבר, לפנות לביהמ"ש ולדרוש ניתוק ללא עלות כדאי שתסמני את המטרה כבר כעת ותיידעי בכך את החברה.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 07/05/2024 | 23:04 תיקון כתב תביעה קטנה הגשתי תביעה קטנה עם 2 סעדים.לגבי אחד מהסעדים הגעתי להבנה עם הנתבע (מאחר וזהו למעשה אינטרס משותף ש...
  • פורום דיני עבודה 07/05/2024 | 22:06 פיטורין ללא שימוע שלום רב , התחלתי עבודה חדשה בסוף ינואר ופוטרתי בפתאומיות ללא שימוע לאחר 9 ימים.בחוזה נכתב שהחל מ...
  • פורום תאונות דרכים 07/05/2024 | 21:48 חברת הביטוח מסרבת לשלם שלום רב,רכב פגע ברכב של אבא שלי כשהוא היא בחנייה.לא היה אף אחד ברכב ומדובר בנזק ברכוש בלבד.הנהג ה...
  • פורום ביטוח לאומי 07/05/2024 | 21:48 לעבוד ולקבל גמלת נכות ערב טוב,אני מצרפת לך לינק מהאתר של ביטוח לאומי בו מופיע טבלה של שכר (ברוטו) שניתן להשתכר מבלי שקצ...
  • פורום דיני חברות 07/05/2024 | 20:51 ... ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק