אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מוזמן להכנס אבל המתן לאפי

  • עכב חוזר ונשנה באספקת מחשב.
    יצחק | 26/01/2010 14:00

    שלום, לפני שבועיים וחצי ביום ראשון 10/01 ביצעתי הזמנה של מחשב מחנות מחשבים מוכרת. למחרת, ביום שני, התקשרו אלי מהחנות והודיעו שיש עיכוב עם רכיב מסויים, ושהם יעדכנו אותי לגבי זה. ביום חמישי באותו שבוע, 14/01התקשרתי לחנות ואמרו לי שהרכיב המסויים הגיע והמחשב בהרכבה. ביום ראשון, שבוע לאחר ביצוע ההזמנה, התקשרתי שוב לחנות ואמרו לי שרכיב אחר מתעכב ושהמחשב יישלח אלי ביום שלישי או רביעי באותו שבוע. ביום רביעי התקשרתי והודיעו לי שהרכיב עדיין מתעכב, ושבתחילת שבוע הבא הוא יגיע. ביום ראשון השבוע הזה, 24/01 שבועיים לאחר ההזמנה, התקשרתי ואמרו לי שהרכיב עדיין לא הגיע, ושהוא יגיע היום (ראשון) או מחר (שני) לכל היותר. היום, יום שלישי, התקשרתי ואמרו לי שהמחשב יכול להיות שישלח אלי היום או מחר. לסיכום, עברו כבר שבועיים וחצי מעת ביצוע ההזמנה, והמחשב עדיין לא הגיע. ברצוני לברר, האם אני יכול לבטל את ההזמנה ומהם התנאים לביטול ההזמנה. (האם אני צריך לשלם קנס, או שאולי עקב כך שהחנות פעם אחר פעם לא עמדה בזמני האספקה, ושבועיים וחצי לאחר ההזמנה המחשב עדיין לא הגיע, אני פטור מתשלום כלשהו.) כמו כן, אשמח לכל היבט משפטי של המקרה. תודה רבה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מוזמן להכנס אבל המתן לאפי
      מישהו | 26/01/2010 21:16

      קודם כל,לא רק שזכותך הצלאה לבטל את ההזמנה וללא כל חיוב אלא שאתה אף זכאי לפיצוי בגין העיכוב ואני ממליץ לך לדרוש אותו. חבל שלא ציינת מהו פרק הזמן האספקה שהובטח על ידי החנות, אני ממליץ לך לפנות לחנות ולדרוש הבהרות לגבי האספקה וכן, נסה להוריד להם מעט ממחיר המחשב כפיצוי על העיכוב. החוק איתך במקרה זה במלואו.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • ביטול עסקה עקב איחור באספקה
        עו"ד אפי אהרונוב | 26/01/2010 22:50

        ערב טוב יצחק, בנסיבות שתיארת אני ממליץ לפנות אל החנות בכתב, לציין שאתה רואה עצמך משוחרר מהעסקה ולדרוש פיצוי מסוים בגין הפרת החוזה ועוגמת הנפש ואם לא תקבלם תפנה להליך משפטי. אני מניח שבתגובה החנות תנסה להפיס את לבך ולהציע לך 'צ'ופרים' כאלו ואחרים - וההחלטה בידך באם להיענות להם ו'לספוג' את העיכוב. שיהיה בהצלחה.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 08/05/2024 | 23:53 פיצוי לפי חוק הגנת הצרכן סעיף 31א שלוםהאם חברה שלא נתנה החזר כספי על עסקה שבוטלה במשך מספר חודשיםלמרות בקשות רבות ואפילו מכתב אזהרה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 08/05/2024 | 23:18 מעלית שלא מגיעה לקומה שלום, רכשנו דירה בקומה חמש בפרוייקט תמא. בחוזה כתוב שיש מעלית (וכך גם הקבלןאמר לנו כשקנינו את הדי...
  • פורום דיני תעבורה 08/05/2024 | 20:00 המרה באזהרה שלום יעל,כתבתי זאת מניסיון.במחלקה המשפטית בודקים את הנסיבות, את עברו של הנהג ואם אין לו עבירות חנ...
  • פורום דיני נזיקין 08/05/2024 | 18:06 נזק בגין נזילה מהשכן כרגע נמצא בשלב תביעה לחברת ביטוח על נזק שנגרם בדירה בגין נזילה מהשכןהאם תובעים החסר כספי בלבד? ( ...
  • פורום דיני חברות 08/05/2024 | 16:45 ייעוץ משפטי של ארגון פרטי שלום, אני לא מתעסק בתחום בשוטף אבל נמצא במשרד רו"ח כמסייע בחתימות בעיקר כשנדרש. לקוח שהגיע לחתום...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק