| לפני כשלושה שבועות הגעתי לסלקום לתקן מכשיר, לצערי באותו היום המכשיר שוב התקלקל, והגעתי יום למחרת לתקן אותו שוב, באותו היום החליפו לי את המכשיר ושכחו להוציא את כרטיס הזיכרון מהמכשיר הישן ולהכניס אותו לחדש, התקשרתי אליהם בוקר למחרת וביקשתי לדבר עם הסניף כדי שישימו לי את הכרטיס בצד, אך נתקלתי בסירובים מרובים, לאחר המון בקשות הטלפנית התקרה לסניף כדי לבקש לשמור את הכטיס, והם אמרו שהכרטיס שמור בצד, ושניגיע לקחת אותו, כאשר הגענו לקחת את הכרטיס הביאו לי כרטיס שאינו שלי, הטכנאי ניסה לבדוק איתי עוד 4 כרטיסים שכולם לא היו שלי, הנציגים אמרו שיבדקו בסניף הראשי אם הכרטיס שם, אך אין להם שום מידע על הכרטיס שהוא שלי, ביקשתי שיבדקו לפי מספר המכשיר שהיה שלנו, לצערי יצאנו בידיים ריקות מהסניף, והם לא חזרו אלינו, כאשר חזרתי אליהם היום (לאחר חמישה ימים) הם אמרו שהם לא איתרו את הכרטיס, ושאין מה לעשות...
בכרטיס הזה נמצא מידע מאוד חשוב ותמונות מאוד חשובות, שאם הן יגיעו לידיים לא נכונות זה יהיה בעייתי, אני יודעת ממידע פנימי שסלקום לא טורחת לחפש דבר כזה קטן והם מציעים בתמורה כרטיס חדש, אני לא מעונינת בכרטיס חדש, אני מאמינה שבחיפוש קל הם ימצאו אותו,
אני מעוניינת להוציא מכתב מעורך דין כדי שהם יטרחו לחפש את הכרטיס או לתבוע אותם, אני עדיין לא ציינתי את זמן ההמתנה הממושך שנמשך כשעתיים וחצי בכל פעם, וההגעה בפעם השלישית לסניף
מה לעשות אני אובדת עצות..
*אשמח לקבל טלפון של עורך דין מתאים.
|