| גב חזק למוצרי יוקרה? זה הלוגו ...... אך המציאות קצת אחרת ....הזהרו!!!!!
שלום רב,
בתאריך 13.11.09 רכשתי מכשיר DVD מיקרו מתוצרת שרווד בחנות חברה ושמה***צונזר ע"י מערכת***. העדפתי ללכת לחברה המציגה עצמה בלוגו כ" גב חזק למותגי ענק" ונותנת ייעוץ "מקצועי". מהר מאוד התברר לי כי המכשיר גרוע ביותר, לא קורא CD מקוריים פעמים רבות ועם תקלות תפעול רבות כולל רעשים. לאחר מספר חדשים הפסיק לעבוד אך מחוסר זמן לא הבאתיו מייד לתיקון. בתאריך 2.10.09 נמסר לתיקון אך לא קיבלתי הודעה שתוקן. לקראת סוף חודש אוקטובר הלכתי לחנות לברר מה ארע למכשיר והתברר שלא ניתן היה לתקנו. הוחלף באחר "חדש מהקופסא " ללא הכבלים המחברים לרמקולים. שוב הלכתי לחנות, אך לא קיבלתי אותם וקיבלתי במקומם כבלים קצרים ונאלצתי לכתת את רגלי שוב לחנות חשמל ולרכוש חדשים באורך הדרוש. ובסוף כל ההתרוצצות – המכשיר פעל כדקה וחצי ונדם... הפעם נשברתי, החזרתי ודרשתי כספי בחזרה. סורבתי ולפנייה בכתב ובמייל כלל לא הגיבו. בדיעבד ולאחר שבדקתי התברר לי כי מדובר בחברה(שרווד) שאינה מותג ואינה ענק.נאמר לי: זבל סיני מצוי ותו לא...
לדעתי נעשו כאן מספר עבירות והם סיבת פנייתי בבקשה להתערבותכם:
א. הטעית הציבור - החברה יועצת ומציגה עצמה כגב חזק למותגי ענק, אך בפועל משווקת מוצר סיני ברמה ירודה ביותר. מה שקרה לי עם שני המכשירים אינו מקרי.
ב. אי הצגת מדיניות החלפת מוצרים בעת קניית המכשיר. סירוב להחזרת כסף לאחר שני מכשירים מקולקלים.
ג. החלפת המכשיר נעשתה לאחר למעלה מ-3 שבועות מרגע שהמכשיר המקולקל נמסר לחברה, בניגוד לתקנות המחייבות תיקון עד 10 ימים. גם סרבו לתת אחריות על המכשיר החדש ואם היה מתקלקל בעוד חודש- הם היו מסירים כל אחריות מעצמם.
ד. לא סביר שצרכן יכתת רגליו ויקבל מכשיר מקולקל שפועל דקה וחצי ויקבל זיכוי לאותה חנות ולאותה מעבדה שגרמה לו עוגמת נפש, אובדן הנאה, בזבוז זמן והוצאות נסיעה.השבת הכסף היא הפיצוי המינימלי....
ה. החברה לא השיבה לפנייתי בכתב ולמעשה התעלמה מהעובדה שלקוחה שלמה במיטב כספה, החזירה את המכשיר ולא קבלה את כספה חזרה.
ו. החברה משווקת מוצרים ירודים והלקוח נאלץ לשלם את המחיר לבדו. הגב החזק שנותנת החברה למותגי הזבל מתבטא בהתעלמות מלקוחותיה.
אודה לתגובתכם וכן ...הזהרו.......!!!!!
|