אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מכשיר טלפון נייד רווי בפגמים

  • שדרוג לדגם לקוי של מכשיר סלולרי בסלקום
    אלכס שוורצמן | 10/08/2009 22:32

    אמא שלי שדרגה לפני כחצי שנה את המכשיר הסלולרי. במעמד השדרוג שאלתי במפורש את הנציג לגבי איכותו ולגבי תקלות ידועות וכצפוי הנציג ענה לי שהמכשיר מעולה ואין תקלות מוכרות.כבר לאחר שבועיים החלו להופיע לסרוגין מס' תקלות במכשיר ו3 שבועות לאחר השדרוג אמא שלי הגיע למרכז שירות ע"מ שיתקנו את המכשיר.בקצרה, תוך חודש וחצי ממועד השדרוג הופענו 4 פעמים במרכז שירות עם תלונות על המכשיר ובסה"כ עד היום 6 פעמים.והיום טענו הנציגים שהם עלו על הבעיה ומעכשיו זה לא יקרה ובפעם הבאה שנגיע לתקן, זאת תהיה הפעם האחרונה.מצד אחד, או שנציג המכירות הטעה אותנו הלקוחות לגבי איכותו של המכשיר. או שמדובר בחוסר מקצועיות של הטכנאים שגורמים לנו להגיע למרכז השירות 6 תוך חצי שנה.האם יש לי עילה לתביעת פיצויים על הזמן שבזבזנו, על הכסף שאנחנו משלמים כל חודש עבור המכשיר וכו' ועל כך שעדיין אמא שלי ללא מכשיר תקין?אודה לעזרתכם והכוונה כיצד עלי להמשיך,אלכס

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מכשיר טלפון נייד רווי בפגמים
      עו"ד אפי אהרונוב | 11/08/2009 09:10

      בוקר טוב אלכס, מספר התקלות הוא רב ביחס לתקופה כה קצרה ועל הספק לפצות אותך על עגמת הנפש ובזבוז הזמן מה גם שלדבריך הוא מודה שהייתה תקלה במכשיר והם לא היו מודעים לה. אני מציע בשלב ראשון לפנות אליהם במכתב דרישה בהתאם למטרותיכם: ביטול העסקה או המשך העסקה וקבלת פיצוי. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • מה אם זה לא יעבוד?
        אלכס | 11/08/2009 09:28

        פניתי אליהם מס פעמים. הם רק מציעים לי להוריד בכמה אגורות את החשבונית ולחייב אותי בתמורה לשנה וחציהם לא מדברים איתי ולא מוכנים לדבר על פיצוי

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • מכתב דרישה
          עו"ד אפי אהרונוב | 11/08/2009 18:30

          ערב טוב אלכס, אתה יכול להגיש תביעה בידיעה שיתכן והיא לא תתקבל. מניסיוני, לפנייה בכתב חברות נוטות להתייחס ביתר רצינות, במיוחד כשהיא נעשית באמצעות עו"ד ותוך איום בתביעה. בברכה, עו"ד אפי אהרונוב מנהל פורום צרכנות

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 07/05/2024 | 23:04 תיקון כתב תביעה קטנה הגשתי תביעה קטנה עם 2 סעדים.לגבי אחד מהסעדים הגעתי להבנה עם הנתבע (מאחר וזהו למעשה אינטרס משותף ש...
  • פורום דיני עבודה 07/05/2024 | 22:06 פיטורין ללא שימוע שלום רב , התחלתי עבודה חדשה בסוף ינואר ופוטרתי בפתאומיות ללא שימוע לאחר 9 ימים.בחוזה נכתב שהחל מ...
  • פורום תאונות דרכים 07/05/2024 | 21:48 חברת הביטוח מסרבת לשלם שלום רב,רכב פגע ברכב של אבא שלי כשהוא היא בחנייה.לא היה אף אחד ברכב ומדובר בנזק ברכוש בלבד.הנהג ה...
  • פורום ביטוח לאומי 07/05/2024 | 21:48 לעבוד ולקבל גמלת נכות ערב טוב,אני מצרפת לך לינק מהאתר של ביטוח לאומי בו מופיע טבלה של שכר (ברוטו) שניתן להשתכר מבלי שקצ...
  • פורום דיני חברות 07/05/2024 | 20:51 ... ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק