| אמא שלי שדרגה לפני כחצי שנה את המכשיר הסלולרי. במעמד השדרוג שאלתי במפורש את הנציג לגבי איכותו ולגבי תקלות ידועות וכצפוי הנציג ענה לי שהמכשיר מעולה ואין תקלות מוכרות.כבר לאחר שבועיים החלו להופיע לסרוגין מס' תקלות במכשיר ו3 שבועות לאחר השדרוג אמא שלי הגיע למרכז שירות ע"מ שיתקנו את המכשיר.בקצרה, תוך חודש וחצי ממועד השדרוג הופענו 4 פעמים במרכז שירות עם תלונות על המכשיר ובסה"כ עד היום 6 פעמים.והיום טענו הנציגים שהם עלו על הבעיה ומעכשיו זה לא יקרה ובפעם הבאה שנגיע לתקן, זאת תהיה הפעם האחרונה.מצד אחד, או שנציג המכירות הטעה אותנו הלקוחות לגבי איכותו של המכשיר. או שמדובר בחוסר מקצועיות של הטכנאים שגורמים לנו להגיע למרכז השירות 6 תוך חצי שנה.האם יש לי עילה לתביעת פיצויים על הזמן שבזבזנו, על הכסף שאנחנו משלמים כל חודש עבור המכשיר וכו' ועל כך שעדיין אמא שלי ללא מכשיר תקין?אודה לעזרתכם והכוונה כיצד עלי להמשיך,אלכס
|