| עלית על המינוס הגדול של חוזים סטנדרטיים - הם לא מכסים את כל האפשרויות. זו הסיבה שמומלץ ללכת לעו"ד בשביל לקבל חוזה טוב. ידוע לי אמנם שכיום זו בעיה לדעת מאיזה עו"ד באמת תקבלו חוזה טוב, אבל זה כבר ענין אחר.
לשאלתך, הסעיף שציינת הוא אכן סטנדרט (סטנדרט לא טוב אך מקובל) הוא לא מסדיר את הבעיה - אסביר - הבעיה היא מהו בלאי סביר? האם ביחס למזגן בלאי סביר הוא צורך במילוי גז למשל או כל קילקול שאינו נובע מהפעלה שלא לפי ההוראות ? לא ידוע ! לגבי הדוד עצמו ניתן לומר שרק במידה והבויילר הושאר פועל ללא הפסקה, אז לא מדובר בבלאי סביר, היות ודוד זה לא מכשיר שמפעילים באופן מיוחד. אז על תיקון הדוד אמור לשלם המשכיר. לגבי העלות של המים אני חושב שזה נזק שנופל על השוכר, אבל הסעיף בחוזה אינו אומר דבר ביחס לזה, לא לכאן ולא לכאן.
|