שלום, תודה שאתם פה לעזור לי. אני חדש בכל עניין העסקים. ואני בוחן אופציה שבה אני אעבוד עבור חברה מחו״ל שדורשת שאני אנפיק לה חשבוניות ולכן אני אצטרך לפתוח עסק. רציתי להבין מה כל העלויות הכלולת בעניין. לצורך העניין, אם החברה תשלם לי 10,000 שקל לחודש. וההכנה השנתית שלי תהיה 120 אלף. ואני אפריש לעצמי קרן השתלמות + קרן פנסיה כמה מיסים כל הסיפור הזה יהיה? אני מבין שיהיה מיסים גם על זה שאני מקבל מהם כסף. ויהיו מיסים גם על זה שאני מוציא לעצמי משכורת. אשמח לעזרה וטיפים והכוונה. תודה
|