האם בתלוש שכר חובה על המעביד לציין פירוט תשלום של סוג שעות נוספות שונים והתעריף?
כלומר לפרט את השעות של 125% והשעות של 175% והשעות של 150% בהתאמה?
או מספיק לרשום שעות נוספות כללי סכום ממוצע וזהו?
מהי התקנה/ סעף חוק המחייבים זאת?
שלום רב
אכן על המעסיק לפרט בתלוש השכר את רכיב השעות הנוספות והתשלום בגין כל סוג שעות . על מנת לדעת האם האם האופן בו השעות מפורטות בתלוש שלך יש לבחון את התלוש הספציפי. בברכה, לילך אקרמן, עו"ד מנהלת פורום דיני עבודה העמק 52, כפר יונה טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il