שלום רב נתבעתי על ידי לקוח בתביעות קטנות על התקנה לקויה הלקוח סרב לפשרה בפגישת גישור -בה הצעתי לתקן את הליקוי במיידית דרישת הלקוח היה ביטול עסקה במלואה השופט קבל חלקית את התביעה ונקבע סכום לפיצוי לאחר שהעברתי את הסכום ללקוח פנה הלקוח אלי שנגיע לתקן את הליקוי - אמרתי לו שברגע שפנה לבית משפט כיבדתי את ההחלטה של בית המשפט איני חייב לתקן את הליקוי ושיפנה לבעל מקצוע אחר וישלם לו בסכום שהעברתי לו למטרה זו.. הלקוח מאיים בתביעה נוספת וטוען שהסכום שנפסק הוא רק עבור עוגמת נפש.. מה עליי לעשות ? הלקוח לא מפסיק להתקשר ולהטריד טלפונית ולבקר במקום העסק- דבר שעלול לפגוע בשמי הטוב
|