| שלום, רכשתי מכשיר טלפון שהיו בו תקלות. החברה אישרה להחליף למכשיר חדש. לאחר שקיבלתי את המכשיר החדש שוב התגלו בו התקלות מהמכשיר הקודם ובנוסף תקלה במצלמה. טכנאי אישר את התקלה והתבקשתי להגיע לסניף בו רכשתי את המכשיר לביטול עסקה. מיותר לציין שחוויית הרכישה היתה מאוד לא נעימה ובמקום בו רכשתי את המכשיר התייחסות המוכרים והמנהל היתה בכי רע. כאשר הגעתי להחזיר את המכשיר נענתי בשלילה ובזלזול ועברתי תלאות עד שהסכימו לבטל את העיסקה, בזמן ביטול העסקה שנעשה ע"י המנהל נאמרו לי משפטים כגון: אני לא רוצה לראות אותך פה יותר, אל תחזרי לפה, את לא תקני מפה יותר. או תלכי מפה, סיימתי איתך והכל כמובן בסגנון פוגעני ומשפיל. יש לציין שזה דוכן שעומד בלב קניון, אנשים היו בעמדה ובקניון, טון הדיבור והתוכן ממש גרמו לי להרגיש כאילו שפכו את דמי ברבים.
האם אפשר לתבוע במקרה כזה?
|