מתוך: פורום צרכנות | תביעות קטנות
 
  • הודעות שוטפות
  • מדרסים לא טובים
    איילה | 14/05/2019 09:38

    לפני שלושה שבועות הזמנתי לאימי ,בת 92,מדרסים.אתמול הגיע האחראי על המדרסים לביתה של אימי עם המדרסים שבנה כדי להתאים אותם לה.במשך כשעתים ניסה להתאים לה,אך אימי אומרת שזה כבד לה והיא מתקשה מאוד ללכת איתם.התשלום על סך 4000 שח לא הועבר לו ,למורת רוחו.שאלתי היא אם על אימי לשלם כרגע או רק אם תהיה הטבה או לא .אודה לכם אם תוכלו לסייע בנושא.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • האם אפשר לבטל מידרסים?
      ליאור חאיק, עו"ד | 16/05/2019 15:41

      באופן כללי,  לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצר שבהתאמה אישית לצרכן כמו מדרסים, וזאת לאחר שהוחל בייצור המוצר.

      צריך לבחון אתל יתר הנסיבות - האם הייתה השפעה בלתי הוגנת או עילות אחרות מכוח חוק הגנת הצרכן.



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש