| שלום,
קיבלתי בדואר דרישה לתשלום חוב מעיריית חיפה בגין 3 דוחות חניה משנת 97 בסכום של 1475 ש"ח כאשר הסכום המקורי של הדוחות הוא : 210 ש"ח.
לאחר התכתבות ארוכה וממושכת עם העירייה לא הצלחתי לבטל את הדרישה לתשלום.
בתגובה לטענתי כי לא קיבלתי לביתי במשך השנים דרישה לתשלום, שלחה לי העירייה טופס עם ציון התאריכים שבהם נשלחו מכתבים תוך ציון האם המכתב נשלח בדואר רשום או רגיל.
ברצוני לשאול מספר שאלות :
1. האם טופס זה מהווה הוכחה לשליחת המכתבים. ?
2. כאשר ביקשתי מעירייה הוכחה מהדואר שאכן נשלחו המכתבים, טענה העירייה שאני יכול לקבל אישור כזה תמורת תשלום של 150 ש"ח, האם ניתן לדרוש תשלום עבור זה ?
3. קיים פער של יותר מ- 3 שנים בין משלוח המכתבים בדואר רשום (כאשר בתוך ה- 3 שנים נשלחו לטענת העירייה מכתבים רגילים), האם זו עילה להתיישנות ?
4. לאחר התכתבויות ממושכות עם העירייה טענתי במכתבי האחרון כי הטופס הממוחשב לא מהווה הוכחה לשליחת המכתבים ואני מבקש שימציאו לי הוכחת משלוח מהדואר, בתגובה לכך טענה העירייה כי אין לה מה להוסיף ולא התייחסה עיניינית לטענתי, מה עלי לעשות ?
אודה להתייחסותכם.
יאיר
|