אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ניהול יומן עבודה במשרדי עורכי דין- דיני עבודה

  • חובת המעביד לנהל יומני נוכחות - משרדי עורכי דין
    גל | 03/04/2009 16:04

    כיצד מיושמת חובה זו במשרדי עורכי דין? . בתור מנהלת של עורכי הדין רציתי לדעת כיצד עליי לנהל רישום חופשות ושעות בצורה מסודרת כדי לא לעבור על חוקי העבודה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ניהול יומן עבודה במשרדי עורכי דין- דיני עבודה
      עו"ד בן נתן שי | 05/04/2009 21:13

      לכאורה לא צריך להיות כל הבדל בין עבודה במשרדי עורכי דין לכל מקום עבודה אחר. החובה לנהל יומני נוכחות חלה על פי התיקון לחוק גם על משרדי עורכי דין (במיוחד לאור הפסיקה החדשה בדבר שעות נוספות במשרדי עורכי דין). ניהול החופשות צריך להיעשות על ידי פנקס חופשה בהתאם להוראות חוק חופשה שנתית ורישום השעות צריך להיעשות בהתאם להוראות חוק שעות עבודה ומנוחה וחוק הגנת השכר. חג שמח!

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה  לת 
        גל | 05/04/2009 22:10

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק