| שלום, אני עובדת מזכירה בסוכנות ביטוח ועשיו זו השנה ה-10! אני והבוס לא מסתדרים והיחסים בינינו הם מריבות ויכוחים וכל הזמן צעקות ועצבים הוא לא משלם לי חופשות וימי מחלה המגיעים לי וטוען כי ניצלתי הכל למרות שלא כך, לפני כשנה עבדנו במשרד 3 פקידות שכל אחת עשתה את עבודתה אך 2 עזבו ונשארתי לבד עם כל העבודה עלי,שלחתי אליו מכתב דרישה על תשלום כל ימי החופשה והמחלה המגיעים לי וכן על כך שכל העבודה נפלה עלי, ועכשיו מתחילת החודש קיבל הבוס עוד פקידה וכנראה בגלל שהתעצבן עלי על המכתב שהעברתי אליו, העביר את כל החומר שטיפלתי בו לפקידה השניה מאז אני מגיעה למשרד ויושבת כמו עציץ, מה עושים????
|