אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אספקה באיחור

  • איחור באספקת סחורה
    כרמית .א. | 09/03/2011 08:33

    בתאריך 12.1.2011 רכשתי סלון, שולחן סלון ומזנון. הובטח לי כי תוך 21 ימי עבודה תסופק הסחורה. סך כל הזמנה 5300 ש"ח כולל הובלה. שולמו 1000 ש"ח כמקדמה. לאחר יותר מ 21 ימים הגיע רק חלק מהסלון ללא חלק נוסף שנקרא הדום (לרגליים) ושולחן הסלון הגיע עם שריטות!! בשיחה מאוד לא נעימה עם בעל המקום הובטח כי השולחן יוחלף ושאר הסחורה תסופק תוך שבוע. ולמרות כל זאת לאחר השיחה שילמתי עוד 2300 ש"ח למוביל על הסחורה שכבר אצלי שזה הסלון ושולחן פגום + הובלה והמזנון לא הגיע. כלומר שילמתי סך הכל 3300 ש"ח מתוך 5300 ש"ח סך כל ההזמנה. בנוסף כמעט כל יום אני מתקשרת אליו וחוץ מתירוצים אני לא מקבלת כלום. היום 9.3.2011 עדיין לא קיבלתי את הסחורה שלא סופקה (מזנון+ שולחן). ביקשתי גם בנתיים לקבל מזנון זמנית עד שיסופק המזנון שלי אך הוא "ניפנף" אותי. מה עליי לעשות בכדי לתבוע את העסק? והאם ישתלמו לי כל הריצות לעו"ד ובתי משפט?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אספקה באיחור
      עו"ד ש. בייזר | 10/03/2011 12:06

      שלום רב כרמית, בפשרותך להוידע לחנות על ביטול העסקה (כולה) או חלקה (ביחס לסחורה שלא הגיעה). לשם כך יש לשלוח הודעת ביטול בכתב. לאחר הביטול מגיע לך לקבל את כספך בחזרה. אם לא תקבלי אותו - תוכלי לתבוע אותו. תוכלי גם לתבוע פיצוי בגין עוגמת נפש. שי בייזר, עו"ד מנהל הפורום

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • הי שי,
        כרמית .א. | 15/03/2011 10:52

        כבר פניתי לבעל החנות והוא לא מוכן לבטל לי את העיסקה. מה עושים במצב כזה? במידה וכן אצליח לבטל את העיסקה ואקבל את כספי חזרה אני מחוייבת להחזיר לו את הסחורה?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק