| עברתי לסלקום ורכשתי מכשיר סליידר, ולא השתמשתי בטלפון כי היה לי טלפון חלופי שלי, וכהתחלתי כבור שלושה חושים להשתמש בו, גיליתי שהסליידר זז בצורה שמפריעה מאוד לשיחה, והוא מתקתק לןי באוזן, ניגשתי 4 פעמים למרכז שירות בבקשה לתקן כי יש אחריות יצרן, ובפעם הרביעית הסכימו להשתתף איתי בעלות התיקון למרות שלאורך כל הדרך אמרו שהוא תקין, הטלפון חזר מתיקון כאשר התקלה לא נפתרה,שלחתי שוב למעבדה ובטלפון אחרי התיקון הסברתי לטכנאי את הבעיה שוב ושוב והוא סרב "לאמת" את התקלה, וזה מאוד מטריד אותי ולא נוח, ביקשתי טלפון מאותו דגם או טלפון אחר, בסלקום ניפנפו אותי כמו שאומרים "לכל הרוחות", האם ללכת לתביעות קטנות? ואם כן מה לתבוע חוץ מהחלפת המכשיר- נסיעות למרכז שירותף, טרטור וכו'?
|