| שלום שי,
תודה על התייחסותך.
היום הגעתי לחנות על מנת לבטל את העיסקה.
הגברת, בעלת המקום, טענה שיומיים מיום ביצוע העיסקה ניתן לבטל.
העיסקה בוצעה ב-22/2, למחרת התקשרתי לברר אם ניתן לבטל את העיסקה, היא אמרה לי שלא- כלומר שיקרה....
היא טוענת שאלו "פריטים בתפזורת"- שלדעתי לא אמור לשנות שום דבר.
היא לא מוכנה לבטל את העיסקה, אני מעונינת לתבוע אותה ולדרוש החזר!
למי אפשר לפנות, ומה היא הפרוצדורה?
ויותר חשוב- הצדק עימי? לפי ההגיון שלי, לגיטימי לבטל עיסקה, בסהכ ביטול עיסקה דרך כרטיס אשראי, זו לא פרוצדורה מורכבת מידיי. מה גם שזו זכותי להתחרט!
אשמח לתשובה בהקדם,
דורין
|