| שלום,
אני רכשתי מבזק b144 חבילת פירסום של קווים וירטואלים ליפני שבוע.
ליפני כיומיים יצר איתי קשר נציג שלהם שטען שאיני מקודם כרגע כי יש להם עומס ושלפי דעתו זה יקח משהו כמו עוד חודש,יצרתי קשר עם זו שביצעה איתי את המכירה וזו אמרה לי שמה שאמר הנציג זה לא נכון,אני מרגיש מרומה ושמשהו לא בסדר,ביקשתי לבטל את העסקה אך פתאום הם טענו שאין דבר כזה אצלם ושיש להם איזו פיסקה לכך,ואם אני אפר את ההסכם אז אשלם קנס של 900 ש"ח על כל קו כי זו התחייבות לשנה,
ידעתי שזו התחייבות לשנה אך לא ידעתי כלום לגבי הקנס הזה,מה עליי לעשות עכשיו אני מרגיש שהם מרמים אותי כי לא יכול ליהיות שכל נציג שלהם טוען משהו אחר לגבי החבילה שיש לי הם ממש לא מתואמים בינהם ואני מרגיש כל כך מרומה. הם טוענים שבשום מצב איני יכול לבטל את העיסקה עימם שביטול של 14 יום למכר מרחוק לא חל עליהם. מה לעשות למי לפנות אני ממש אובד עצות.
|