| שלום.לפני כחודש חתמנו חוזה עם אורנג' על ארבע מכשירים מסוג א' וכשנאמר לי שאוכל להחליף עד לביצוע העיסקה את אחד מהם או יותר באיפון. ואכן באותו יום של העסקה דיברנו עם הסוכן והחלפנו שני מכשירים. על מנת לבצע את העיסקה הוא שלח בננתיים שני מכשירים מסוג א ועוד שני מכשירים לא קשורים שלא נחתם עליהם בחוזה, שנאמר לנו לא לפתוח אותם ושהאיפונים יגיעו לארץ הוא ישלח לנו אותם ויחליף אותם במכשירים הלא קשורים שלא נפתחו.וכן, עבר חודש האיפונים הגיעו ומי יודע, אולי כבר אזלו. ביטלו לנו כבר לפחות 4 פעמים "כל פעם מסיבה שונה" את ההחלפה באיפונים, הסיבות- סיבות טפסים במערכת עצמה, לא משהו שקשור אלינו. לעניות דעתי, הם עושים זאת על מנת למשוך זמן עד שהאיפונים יגמרו, הם מתיחסים אלינו כאנשים קטנים.המצב הוא שברשותי שני סלולרים שכן חתמתי עליהם ועוד שניים יושבים בארון ומחכים להחלפה, אין שום איזכור לכך שהחלפנו את השנים במכשיר מסוג א' ככה שמה שנרשם בחוזה זה לא מה שקיבלנו.א. האם יש עילה לביטול חוזה, הרי שעבר חודש ואין לנו אפילו 4 מכשירים מסוג א' כמו שנרשם בחוזה הרשמי. (ולא מדובר על החוזה שנעשה בעל פה עם הסוכן, יש לו משמעות?)ב. האם יש עילה לתביעה על הולכת שולל שכן לפני חודש נאמר לנו שברגע שיגיעו האיפונים לארץ נקבל אותם והמצב הנוכחי הוא שכל יום אומרים לנו "מחר תקבלו" ומבטלים את העיסקה בגלל "טעויות טפסים במערכת".
|