| 3 שנים אני לקוחה שלה, קבועה, נאמנה, משלמת בזמן.
שמה לי לק חדש של חברת קסטרו לפני כשלושה שבועות ומאז הוא לא יורד, היא נסעה לחופשה ואני הלכתי לשתי מניקוריסטיות אחרות ושתיהן לא יכולות להוריד את הלק בדרך המקובלת(באציטון), הציפורניים הן שלי ולא מלאכותיות וכעת עלי להוריד את הלק בדרכים אחרות של שיוף בעזרת כלים לציפורן מלאכותית או אלוהים יודע מה. רציתי שהיא תיקח אחריות ותשלם עבור הטיפול הזה, זה לא סתם להוריד לק ולשים מה שיכולתי לעשות בבית לבד, זה ללכת לטיפול מניקור ולשלם לא מעט כסף, אלוהים יודע מה זה הלק הזה ואולי בכלל המוצר פגום, היא לא עונה לי, לא מתייחסת לSMSים הרבים ששלחתי, מסננת אותי ומנתקת לי, רק רציתי שתיקח אחריות כספית על הטיפול ושתעשה זאת בעצמה אפילו אבל היא מתנערת ממני לחלוטין, ביקשתי רק שתסמס לי היכן קנתה את הלק כי חברת קסטרו לא מעוניינת לעזור מאחר ואין לי מידע היכן נרכש הלק אבל היא פשוט לא עונה לי, איזה בזיון, ציפורניי גדלו ואני נראית כמו פרוצה כשחצי הציפורן לא צבועה, אני בתקופה של ראיונות עבודה ואני לא יכולה ללכת ככה, מי ישלם עבור העוול הזה שהיא עשתה לי, איך אדע אם הלק פגום ובעוד חודש יופיעו תופעות על ציפורניי, התעלמותה של מישהי שהייתי לקוחה שלה 3 שנים היא פגיעה משמעותית ברגשות ובסופו של דבר גם בכיסי מאחר וכל מה שרציתי הוא להוריד את הלק לבד בבית ולשים חדש וכעת עלי לעבור טיפול.- מה אני עושה עורכי דין יקרים ?
|