| אני לקוחה של YES כמה שנים טובות , מעל 4.
אני ובעלי גרים בדירות שכורות. לפני שבועיים עברנו ליחידת דיור.
הזמנו את יס להעברת המנוי וכשאלה הגיעו, נוצרה בעיה כי בעל הדירה והשכנים אינם מוכנים שיתקינו צלחת ( שכן זה חוסם את הנוף ומפריע להם), ניסו להעביר כבל משכן אחר אך ללא הצלחה בשל המרחק.
יום למחרת המעבר דיברתי עם יס לגבי המשך או יותר נכון לגבי ניתוק המנוי ונאמר לי שעליי לשלם קנס יציאה בסך 400 ש"ח. יש לי עוד שנה התחייבות אצלם. הוצעו לי 2 אפשרויות : להקפיא את המנוי או למצוא מישהו להעביר אליו את המנוי .
בינתיים הקפאתי את המנוי, שלחתי להם מכתב למח' פניות הציבור ונענתי בשלילה שעליי לשם את הקנס.
מעבר לעוגמת הנפש, העצבים והטרטור הטלפוני אני פשוט בהלם מהיחס ומתרבות ה - שלם עכשיו של יס. זו לא בעיה שלי שאי אפשר להתקין צלחת ומתוקף חברה שמאמינה בלקוחותיה הייתי מצפה שימצאו פתרון. פתרון לא נמצא וכעת עליי לשלם להם.
מה עליי לעשות? אני שמעתי על מקרים דומים שזוכו מתשלום.
אשמח בבקשה לייעוץ רותם
|