| התחברתי לyes בחודש ספטמבר 2010. חתמתי על הממיר המקליט. סגרתי את העיסקה דרך הטלפון (לקח מהעבר הקלטתי את השיחה בפלאפון עם נציגת המכירות). ניתן לי ערוץ הופ ילדים במתנה לחודשיים, הקלטתי מהערוץ תכנים לילד והערוץ נסגר אחרי שהערתי את תשומת לב נציגת השירות בyes כי מחייבים אותי על הערוץ. עוד הוסיף כי כאשר סגרתי את העיסקה אמרה לי נציגת השירות כי אני יכול להקליט את התכנים ואחר כך לראותם ואין צורך שהערוץ יהיה פתוח כי התכנים חוזרים על עצמם. היום ניסיתי להיכנס לתכנים המוקלטים בממיר ולהפתעתי המוחלטת לא הצלחתי לצפות. בחברת yes שלחו הודעה למכשיר הטלויזיה כי הם מזכירים לקהל הלקוחות כי למרות שהקלטתי תכנים מהערוץ אני לא יכול לצפות בהם כי בעצם הערוץ סגור עוד הם כותבים בהודעה כי הכל רשום בנספח מבצע שעליו אני כלל לא חתום, נציגת המכירות הוסיפה בכתב ידה כי מגיע לי את הרוץ לחודשיים מתנה ללא נספח מבצע של הערוץ המדובר. מה שהוא פה לא מסתדר הגיוני אני מרגיש מרומה, מרגיש שחברת yes מבצעת הבטחות ברכישה (כמה מזל שיש לי הקלטה של הנציגה)שלא מזכירה כלום על זה שברגע שהערוץ נסגר לצפייה אני לא יכול לראות כלום מהתכנים שהקלטתי, מה אני עושה בנידון?!? הולך לתביעות קטנות?
|