| לפני כחודש מסרתי את המכשיר הסלולרי שלי לתיקון בתחנת שירות של אורנג'. איסוף המכשיר המתוקן היה אמור להיות ב-19.11.10 אך למרות שווידאתי זאת גם מול שירות הלקוחות הטלפוני יום קודם לכן (כיוון שאני מגיעה במיוחד) - כשהגעתי לאסוף את המכשיר הודיעו לי נציגי השירות שהמכשיר עדיין לא חזר מתיקון. פניתי שוב לשירות הלקוחות הטלפוני והם אמרו לי להמתין כחצי שעה במקום עד שהמכשיר יגיע לתחנה. המתנתי, אך המכשיר לא הגיע. בשיחה נוספת עם הנציגים הטלפוניים (כי בדלפק של תחנת השירות היו עסוקים מידי כדי לבדוק למה המכשיר עדיין לא שם) ביקשתי שבעקבות הטעות שלהם וכיוון שאין לי זמן להגיע שוב לתחנת השירות בזמן הקרוב - יספקו לי את המכשיר המתוקן במשלוח על חשבונם, אך הם סירבו ואמרו שאין אפשרות. עכשיו אני עם מכשיר חלופי (מדגם שונה מזה שיש לי כך שזה מאוד לא נוח) ואורנג' מצידם לא מחזירים לי את המכשיר שלי עד שאני לא אגיע שוב לתחנת השירות.
באחת השיחות הם השתכנעו ותיאמו לי שליחות למקום העבודה, אך זו לא התבצעה בסופו של דבר והם התעקשו שאגיע שוב לתחנת השירות, יש לציין שנעשו ניסיונות מצידם לפצות אותי כדי שאגיע אך הצעות אלו לא הלמו את ערך הזמן שלי. בינתיים הם מאיימים שהמכשיר שלי יישלח לפירוק ומחייבים את חשבון הטלפון (שעל שם אמא שלי) עבור הימים שבהם המכשיר המושאל נשאר אצלי.
יש לציין שניסיתי להתלונן על המקרה דרך גופים שונים לצרכנות ומשרד התקשורת, אבל אורנג' לא מגיבים...
רציתי לשאול מה ניתן לעשות והאם כדאי להגיש תביעה?
|