| שלום רב,
הזמנתי טכנאי מחברת תמי 4 לתיקון תמי בר. נתנו לי לברור טווח של 4 שעות בין 8-12 או 12-16. בקשתי 12-16, עם הודעה לנייד שלי שעה לפני (מסרתי למוקד המספר המדויק). אותו יום, הבן שלי נשאר כל היום בבית. הטכנאי לא התקשר אלי, גם לא לבית ולא הגיע לתקן. התשקרתי לחברה שענתה לי שהנייד שלי לא היה זמין. עניתי שזה לא יכול להיות. התברר שהטכנאי התקשר לנייד של בעלי, שהיה רשום במערכת של החברה במקום להתקשר לנייד שלי או לטלפון של הבית.כיוון שבעלי היה בחו"ל, הוא לא היה זמין כל היום. בקשתי בתוך "פיצוי" על השירות הלקוי, לקבוע מועד אחר אבל בטווח של שעה ולא 4 שעות כמקובל בחברה. הזכרתי להם חוק הטכנאים שלפיו, למיטב הבנתי, על החברה לתת שעה מדויקת (עם אפשרות לאיחור של שעתיים) ולא לתת טווח של 4 שעות. ענו לי שיש הרבה חוקים ושתמי 4 עובד לפי החוק. בסופו של דבר, קבעו לי שוב טווח של 4 שעות במועד אחר, כמובן שאני או בעלי צריכים לבזבז כמה שעות עבודה כדי להיות בבית. האם אני יכולה להתלוננן, למי וכיצד?
תודה מראש על התגובה
בברכה
שרה מאייער
|