אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

השתהות בניתוק

  • ניתוק מחברת סוללאר
    yossi | 21/09/2010 23:53

    שלום.לפני 15 ימים ביקשתי מחברת הסלולר שלי לדעת מהם התחייבויות שלי לחברה (עלות ניתוק) ואמרו לי שיפקססו לי תוך כמה דקות.3 ימים האחרי (וכ 5 שיחות) ביקשתי עוד פעם לקבל את עלויות הניתוק וביקשתי גם לנתק את הקו שלי בעוד 3 ימים וענו אין בעיה (שיחה מוקלטת) אותו יום שלחתי פקס עם אותם דרישות.3 ימים אחרי אני מתקשר, הם אישרו קבלת הפקס ואמרו שהמנהל יחזור אלי עוד היום (שיחה מוקלטת).אנחנו עכשיו 10 ימים אחרי וטרם קיבלתי את "עלויות ניתוק" וטרם נותקתי.האם אני צריך לתבוע אותם?על כמה? האם סביר לבקש החזר על כל העלויות מתאריך בקשת הניתוק + 3000 עגמת נפש?תודה רבה רבה.יוסי

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • השתהות בניתוק
      עו"ד אפי אהרונוב | 26/09/2010 13:44

      יוסי שלום, בנסיבות שתיארת ניתן לתבוע (עקרונית ניתן לדרוש מביהמ"ש לחייב את החברה בתשלום פיצוי ללא הוכחת נזק בסך של עד 10,000 ש"ח). קח בחשבון שכעת ביהמ"ש בפגרת החג כך שתוכל להגיש את התביעה רק בעוד שבוע. חג שמח.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תבעתי אותם בתביעות קטנות
        yossi | 06/01/2011 16:11

        תודה רבה.אכן תבעתי אותם עלהשתהות בניתוק ועל עוד כמה דבירם. כחודש לפני הדיון התקשרו אלי והציעו לי פשרה שהייתה הרבה מעבר למה שציפיתי לקבל בביה"מ. קיבלתי את הפשרה.לקח לי כ 3 שעות לכתוב את כתב תביעה, שעה להגיש אותה (בית המשפט פתוח עד 22.00!).מסקנה: חבל על כל העצבים והכוחות שמוציאים על שירות הלקוחות של חברות הסלולר. שולחים דואר רשום, ואם לא מקבלים תשובה עולמת תובעים.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • תבעתי אותם בתביעות קטנות
        yossi | 06/01/2011 16:11

        תודה רבה.אכן תבעתי אותם עלהשתהות בניתוק ועל עוד כמה דבירם. כחודש לפני הדיון התקשרו אלי והציעו לי פשרה שהייתה הרבה מעבר למה שציפיתי לקבל בביה"מ. קיבלתי את הפשרה.לקח לי כ 3 שעות לכתוב את כתב תביעה, שעה להגיש אותה (בית המשפט פתוח עד 22.00!).מסקנה: חבל על כל העצבים והכוחות שמוציאים על שירות הלקוחות של חברות הסלולר. שולחים דואר רשום, ואם לא מקבלים תשובה עולמת תובעים.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני עבודה 01/06/2024 | 18:05 קרן השתלמות שלוםאני עוזב את העבודה בקרוב,יש לי קרן השתלמות שמשתחררת עוד כמה שנים.במידה ובמקום החדש אין קרן הש...
  • פורום תביעות ייצוגיות 31/05/2024 | 22:11 חיוב ריסק הזוי פוליסת ביטוח מנהלים מיטב הון 2000 -פוליסה משנת 2000 הייתי בת 23 להפתעתי גילתי רק השנה( הטעות גם ש...
  • פורום דיני בנקאות 31/05/2024 | 19:52 אשמח להוסיף לשאלה איך בן אדם שנמצא בסיטואציה כזאת, אמור להתנהל כלכלית עד שיסגור את חובותיו אם החשבון שלו מעוקל? ואם...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 31/05/2024 | 08:11 תו הזהב תקול שלוםיש  ברשותי  תווים  של  תו  הזהב  שופרסלניגשתי  לאחת  ...
  • פורום ביטוח לאומי 30/05/2024 | 10:25 השכרת נכס ומגורים בשכירות שלום,יש לי נכס אותו אני משכיר ואני גר בשכירות.ההפרש הוא 800 שח לטובתי.האם יקוזז לי מתוספת התלויים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק