| שלום,
לפני שנה וחודשיים קניתי מדפסת מאחת החברות המובילות בשוק.
מהיום שקניתי את המדפסת יש לה בעיות, כל פעם שפניתי לתמיכה פתרו לי את הבעיה נקודתית. אחרי 11 חודשים דרשתי כי יחליפו לי את המדפסת, הם ביקשו ממני את החשבונית כדי להוכיח שאכן המדפסת נקנתה בתקופה של פחות משנה..התמהמתי קצת והשגתי את החשבונית אבל זאת רק לאחר שחלפה כבר האחריות (לשנה). כאשר ביקשתי שיתקנו לי את המדפסת בלא תשלום הם דחו את בקשתי בטענה כי פגה האחריות.
שאלתי היא, האם הם בכל זאת מחוייבים לתקן לי את המדפסת? כי הבעיה שבגינה הם הסכימו לשלוח לי את המדפסת הייתה לפנישתמה האחריות וכל עניין החשבונית הוא רק פרוצדורלי..
אציין כי המדפסת, היא לא מהזולות- בערך 700 ש"ח.
מה אני יכולה לעשות? אני מרגישה שנעשה לי עוול!
אשמח לכל תשובה בעניין,
המשך שבוע טוב.
|