| שלום רב
במהלך שהותי במלון רואיל גרדן באילת= נזלו מים מהמזגן לכיוון חדר האמבטיה)
בפעם הראשונה הגיע איש אחזקה והחיליף צינור והוריד מגבות רטובות מהכיסוי העליון של המזגן(כנראה שהייתה להם תקלה בעבר וזהו דרך
התיקון שלהם)
לאחר שעתיים--שוב נזילה,הכניסה של האמבטיה הייתה מלאה במים--שוב פעם הגיע טכנאי(פתח,סגר דברים והנזילה נפתרה)
כעבור שעתיים נוספות--שוב נזילה
הפעם החליטו להעביר אותנו חדר(ארזנו את חפצינו),אבלןאבל החלון לא נסגר(באנו עם ילד קטן)
העבירו אותנו שוב חדר,הפעם זה היה בסדר
רוצה אני להוסיף כי קיבלנו פיצוי של לילה+ארוחת בוקר וערב
אני מעונין לתבוע את בית המלון בהחזר התשלום שלי שהוא ע"ס 5000
אני באתי לבית מלון כדי לנוח ושילמתי את מיטב כספי לא כדי לארוז ולפרק מזוודות במהלך שהותי
אנא עזרתכם
|