| שלום רב וצהריים טובים,
אני לקוח של חברת הוט שהגיש בכתב בפקס בקשת ניתוק ב1.8, כאמור עברו 25 ימים ועדיין לא ניתקו אותי, היום התקשרתי ונאמר לי שלא נותקתי כי ניסו ליצור איתי קשר אך לא תפסו אותי, השאלה אם מותר להם להמשיך לחייב אותי כך עוד 24 ימים למרות שלא הצליחו להשיג אותי, על אף שהגשתי בקשתי בכתב. בנוסף לזאת, היום אמרה לי הנציגה שהניתוק יתבצע כ-2 ימי עסקים מהיום ואצטרך לשלם עד אז, למרות שבקשתי התקבלה ב1.8.
כמו כן, אין באפשרותי להחזיר את שני הממירים שברשותי מסיבות שכרגע אמנע מלפרסם, לכן אצטרך לשלם על שני המנויים את דמי האובדן וכולי, ע"פ התקנון של חברת הוט באתר, מחיר ממיר אבוד דיגיטלי: 590.4, מחיר ממיר אבוד VOD: 720 שקלים.
ידעתי את הנציגה, אך זאת אמרה לי כי המחיר באתר לא מעודכן וכי המחיר עלה לפני חודש, לפי כך למרות שהמחיר לא מעודכן באתר, הם פועלים על פי תקנון פנימי של עצמם(מסתבר), ללא ידוע הלקוח, ובעצם מרמים אותו בכך שרושמים שהמחיר על אובדן הוא X, אך בפועל הוא Y. כמובן שבתקנון רשום שבאפשרותם לשנות את המחיר מדי פעם, אך התקנון באתר לא עודכן והשאלה הנוספת שלי היא האם מותר להם להעלות את המחירים אך לא לעדכן את הלקוח , אם לא בהודעה אישית אז לפחות בצורה גלובלית באתר הרשמי, והאם אפשר לפעול נגד כך, ולא לשלם את ההפרשים ההזויים, למרות שטלפונית כלקוח חסר אונים הסכמתי, האם יש לי כאן עילה לזיכוי להחזרת כספים, מדובר בהפרשים של מאות שקלים. תודה רבה.
מצ"ב: לינק לאתר הוט ולתקנון מחירים:
http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=623&lang=he
|