| הזמנתי תנור אפיה (בילט אין) מוואלה שופס מוצר מתצוגה (עם אחריות יצרן כמובן), התנור הגיע אלי באיחור של כ-שבוע מהמועד האחרון לאספקתו, לאחר כל יום שיחות עמם שאני צריכה אותו בדחיפות ותחינות שיביאו לי אותו בהקדם.
סוף כל סוף ובשעה טובה קיבלתי את המוצר.
אך כשהוצאתי אותו מהניילון גיליתי שהוא פגום. הפגיעה שיש בתנור היא לא מהחלק החיצוני שבו הוא מוצג בתצוגה, אלא באזור הפנימי שנמצא בתוך ארון התצוגה מלמעלה--כניראה נפל עליו משהו, הפגיעה גם גרמה לבורג משוחרר.
התקשרתי לוואלה שופס באותו יום שקיבלתי את התנור וביקשתי שיחליפו לי אותו, הם אמרו שידברו עם החברה שסיפקה לי אותו, שם החזירו תשובה כי יחליפו לי אותו בתנאי שאני משלמת על ההובלה. לאחר מכן דיברתי שוב פעם עם וואלה שופס וביקשו שאשלח תמונות של הפגיעה, שלחתי ועדיין מסכימים להחליף אותו בתנאי שאני משלמת על הובלה, או לבטל את הקנייה בתנאי שאני משלמת דמי ביטול.
עד כמה שידוע לי שאם מספקים לי מוצר פגום הם אמורים להחליף לי אותו ללא עלות של הובלה, זה לא אשמתי להיפך... אני לא יכולה להשתמש בתנור, אני רק סובלת מזה...
מה עלי לעשות??? לתבוע??? ואם כן איך איך אני מתחילה בהליך??
|