| הוריה של אשתי (שמבינים עברית מעטה) קנו ברשת מזון מסויימת, כאשר הגיעו לקופה וחושבו המוצרים הסכום היה 870 ש"ח, הסכום היה נראה להם מוזר והם ביקשו לבדוק שוב, אמרו להם שזה בסדר, ואין טעות. הם הלכו לקופה הראשית (התעכבו כמעט שעה בסופר) והם בדקו מחדש ומצאו שהסכום שאמור להירשם הוא 470 ש"ח. הסכום הקודם כבר שולם בוויזה והיה צורך בביטול התשלום וחיוב מחדש והם התעכבו ומסתבר שעוד קבוצה של אנשים נתקלה באותה בעיה... השאלה היא האם יש עילה לתביעה נגד הסופר? לדעתנו העניין לא טופל ברגישות המתאימה וגרם להם לעוול.
|