| ביום שני השבוע התקשרתי לאורנג' לקבל פרטים על מסלול חדש ע"מ לנסות להוזיל עלויות (אני מנוי בחברה זו מספר שנים וההתחייבות למסלול קודם הסתיימה).
לצערי, במהלך השיחה עם נציגת השירות המשכנעת אשר נתנה כ"כ הרבה פרטים על המסלולים השונים הסכמתי למסלול מסויים. לאחר שחזרתי הביתה באותו יום וכאשר הבנתי שיש מסלולים אשר מתאימים לי יותר, גם בחברה זו וגם בחברות אחרות, הבנתי שטעיתי.
התקשרתי לאורנג' כבר למחרת וביקשתי לבטל את ההתחייבות (ל- 18 חודש). הנציג לא הסכים לבטל - מה שנראה לי לא הגיוני מאחר ואמרתי לו שהשיחה נעשתה רק אתמול והעסקה אפילו לא נכנסה עדיין לתוקף. הנציג עדיין התעקש ולא היה מוכן לבטל את העסקה, אלא אם אסכים למסלול אחר. אמרתי לו שאני לא מסכים לשום מסלול לפני שאני בודק אפשרויות וכרגע אני רק רוצה לבטל את העסקה.
בשיחות עם אנשים אחרים נאמר לי שזה לא ייתכן והנציג בוודאי אינו יודע שיש לי את הזכות לבטל עסקה טלפונית בתוך 14 יום לפי חוק הגנת הצרכן.
לאחר שבדקתי קצת באינטרנט והיה נראה שזה נכון (גם לעסקות למתן שירות), התקשרתי למחרת שוב לאורנג' ואמרתי להם שלמיטב ידיעתי הם מחוייבים לבטל לי את העסקה לפי החוק. הפעם נציגת השירות אמרה שזה לא תקף לעסקות של התחייבויות כאלה.
האם המידע שמסרה לי נכון או שהחוק מאפשר לי לבטל את העסקה? במידה וכן - מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה אם החברה מסרבת לבטל את המסלול - האם צריך להגיש נגדה תביעה?
|