| היי ,הגיע אליי לביתי ביום ראשון נציג מחברת הוט. הציג את עצמו כנציג שבא לבדוק
קצרים כביכול במערכת.המערכת (טלויזיה+כבלים ) היו תקינים. הבהרתי לו שהכל תקין
ואין צורך , אך הוא המשיך והתעקש ודפק שנית על הדלת.לאחר דין ודברים הבנתי שהוא
סוכן פיראטים שבא לבדוק אם אני מחובר ומשלם.וכמובן שאני משלם והכל תקין , אף נתתי לו
מספר טלפון של הבית , בדק מול השירות בטלפון ועודכן על -ידם שהכל תקין , והנציג הלך
לשלום.היום הגיע שוב אותו נציג אם אותה טענה, הבהרתי לו שזה כבר גובל בהטרדה,
המשיך לדפוק על הדלת,לאחר שראה שאיני מגיב , פנה לארון השירות וניתק אותנו.
יש כאן התנהגות בריונית וחצופה מטעם הוט.כמובן שאני מעוניין להגיש תביעה
,איך היית ממליץ להמשיך מכאן ? ומה הסכום שעליי לתבוע מהם?יש לציין שבשלב
הראשון אישתי והילדה היו לבד בבית ולא הסכימו לפתוח עד שהגעתי לדירה.תודה
מראשדויד
|